DOE JIJ MEE?

Maatwerk noemen we niet voor niets maatwerk. In de regel is het de vraag om een dienst, product of voorziening die buiten de standaarden van aanbod valt.

Maatwerk is nodig bij veel zorgvragers om vastgelopen patronen te doorbreken en laagdrempelig ontwikkelkansen te creëren. Stichting UP! faciliteert dit vanuit het maatwerkbudget en daar hebben wij u bij nodig.

Daar waar we nu soms vastlopen op vaste procedures, indicaties, veel tussenschakels en een aanbod waar onze inwoners net buiten vallen of waarbij de vraag niet passend is willen wij voor hen een verschil maken vanuit een eigen maatwerkbudget. Een budget in eigen beheer voor het bieden van snel, efficiënt en effectief maatwerk. Een maatwerkbudget met geld gegenereerd vanuit onze eigen kracht en enthousiasme.

Wij hebben de vragen en jij kunt met ons bijdragen aan de oplossing!

Veel bedrijven voelen zich maatschappelijk betrokken maar het is niet altijd duidelijk hoe je vanuit een bedrijf daarin kunt bijdragen. Bij UP! gaan we uit van ‘alle beetjes helpen’ en willen we juist met ondernemers hier aan bijdragen.

Lokaal willen wij de verbindingen zoeken omdat juist onze mensen lokaal hun plek moeten vinden in de maatschappij. Wanneer we lokaal betrokken zijn naar elkaar vergroten we elkaars kansen.

Elke bijdrage helpt ons verder! Jij kunt een bedrag beschikbaar stellen bestaande uit dát wat je wilt investeren. Wij delen onze verhalen met u zodat je weet waaraan het geld wordt besteed. Ook gaan we naast een financiële bijdrage een verdere samenwerking aan. We willen op maat onderzoeken wat we nog meer voor elkaar zouden kunnen betekenen. Een brug tussen het ondernemers en inwoners.

Wat levert maatwerk op voor de langere termijn?

Met het bieden van maatwerk kunnen we sneller schakelen. Er zitten letterlijk minder schakels tussen.

Hoe weten we welk maatwerk wordt geboden met ons geld?

Omdat we het belangrijk vinden om transparant te zijn wat betreft ons maatwerk hebben wij een jaarlijks overzicht van onze jaarrekening.

Wil je doneren? Scan dan deze QR-code en bepaal zelf hoeveel